Harap ini yang TERBAIK :)

ALHAMDULILAH . :)(:
 Hazimah dapat tawaran form 6 .
ini last choice aku kalau da xde mane-mane nak pungut aku .
jadi konpem sah wajib aku memang amek form 6 .
bersyukur sangat . 
TERIMA KASIH YA ALLAH  :)



hazimah dapat jurusan sains . =.='
xpela . ingatt dapat fom 6 .
terus daftar jela kan .
jadi kena la mohon minta jurusan laen . 
maaf, kepale aku da xsesuai dengan sains .
cukup-cukup ler tue..
yang penting ..
hazimah bersyukur , sekurangnye fest step da ade.
xsemua kite nak datang bergolek .
jadi kena la usahe lagi minta kan ..
bukan tamak , cume pilih course yang sesuai dengan kepale hotak aku.

aku cume rase . sekarang xpaya nak ikot telunjuk orang.
pilih mane yang aku bole bawak .
puas la kot aku bawak aliran sains dulu .
itu pon bukan kehendak aku .
jadi sekarang aku xnak menyesal .
aku tahu tahap mane kemampuan aku .
FULLSTOP .

hazimah cume rase bersyukur ,alhamdulilah dengan rezeki yang ALLAH berikan . 
mungkin ini yang terbaek untuk masa hadapan hazimah .
AMIN ^^,

*aku dapat sek lame aku .adui,hazimah kena ngadap perempuan lagi la kan 1 1/2 tahun ni .
genap 7 tahun aku sekolah sejenis .
bosan tiade lelaki  c(:
*jangan nak miang sangat la kan !!


TERIMA KASIH . RAJIN LIKE DAN KOMEN TAW !

6 comments:

syidayusof said...

congrate dear..:)

NurHazimah said...

TQ syida :)

PEnSiL WArNa said...

takpelah..
sekurang2 nye da knl ckg2
nk refer ckg pon da biasa
tp kne start study tol2 dr awl..
lau tak susah la
all the best..
lau xde pape
t kite sekelas lah eak..hehe

Nyssa said...

zimah
teruskan usaha :)
tukar jurusan nti..sains susah..
merana kang...

i-limited said...

wahhh !
congrats zimah .
all the best yup !
ilya pun dah taknak amik sains lagi .
heheh :)

anah samsudin said...

all the best adek :)
rezeki ada dimana2..perancangan Allah adalah yang terbaek..so , just proceed with your path..insyaAllah , you will be blessed =)