Pernah ke kesah ??

aku sangat la baik taw !
sebab tengah malam baru ade mood nak buat post baru ..
tadi gedik sume idea tersumbat kat otak aku ..
mase ni macam nak terkeluar sume .. *tipu je .
satu inspirasi je yang keluar malam ninh !

ok,aku nak bagi tahu ..
entry kali ninh mungkin ramai tersinggung .
jadi kalau nak keluar secare hormat .
aku memang relakan sangat ..~

korang memang berminat gile kan nak tahu result aku ?
xhabis dok chat , inbox , text .. 
nasib x mms sekali dekat aku kan ? kan  ?
TQ sebab korang concern sangat .
tp SORRY sebab xsemua aku sanggup nak jawab .
aku xde mood , malas , xde mase nak taip ,kedit habis ..erk ..~ 
*ape lagi aku nak bohong kan ?

Ok , result aku bersedehane sahaje . cukup la kan ?
xgempak sampai masuk paper, tp xla sampai aku kandas habis .

Dalam situasi aku tengah runtuh,jatuh,ranap,lemas..~
blur sangat mase hazimah dapat result .
tapi tiade sorang pon kawan hazimah yg bertahun rapat amek tahu .
maksud hazimah nak tahu result tue ade la .
tapi nak membantu .. alahai ...~
mimpi jela agaknye ..
sebab bile dah tahu .
terus senyap . 
ape jenis kawan ni ??
 
jadi aku pesan awal-awal ..
kalau aku da haram nak text ko tue .
maksudnye aku memang 
sombong . berlagak . bajet .
Serius , hazimah perlukan pandangan orang yang ade experience mase zaman keruntuhan aku tuh...~
dengan keadaan hazimah yang kecewa sangat pulak tue ..~

Tapi hazimah still bersyukur .
ade jugak abang hazimah yang bantu .
nasihat . beri pandangan .
memang hazimah hargai sangat la !

dengan buah hati hazimah ..
bantu pilih kos yang sesuai dengan hazimah .
*aku da mendap nak pikir kos ape nak tarok oke !
tolong hazimah mase isi tue ..~
dalam pukul 4.30 pagi hazimah kejut dye .
mase malam tue hazimah da buat dye moody,
4.30 pagi muke tak malu minta bantuan dye ..
HAHA .. nakal kan aku ??

moral of the story : :

kawan bertahun ,tapi sampai satu saat kite jatuh .
belum tentu orang yang kite jangke yang muncul .
bantu kite mase saat kite memang memerlukan
kadang-kadang kite sendiri yang kena bangkit.
ALLAH tue  maha mengetahui kan ? kan ?
DIA yang tentukan , 
dan hazimah bersyukur dikurniakan abang-abang yang memang amek berat pasal hazimah . 
buah hati hazimah yang sebenanye memang bole kire lagi mase tue baru bape minggu perkenalan .
dan baru 5 hari kami bersame . jadi ? ALLAH da rancang yang terbaek untuk umatnya kan ? ALHAMDULILAH ..dan hazimah memang hargai sangat .. 

p/s : kawan yang aku tuju ninh bukan calon SPM 2010 . jadi jangan la penuhkan inbox aku tanye soalan . 
"hazimah,aku ke ? sorylah " =.='

Hazimah ucapkan tahniah untuk membe-membe hazimah yang berjaya,
minta korang semua berjaye oke !
dan yang kurang baek tue .
kite memang serasi la sangat . 
tp cukuplah kecewa tue . 
baik kite same-same .
berdoa dan berharap ALLAH sediakan serta permudahkan masa hadapan kita .
 AMIN ..(^^,)




TERIMA KASIH . RAJIN LIKE DAN KOMEN TAW !

4 comments:

Oppa Kudin Nz said...

success slalu yew :D

fyra said...

huhu . adik saya pun SPM jugak . ape pun . tahniah and sentiasa berusaha selalu yea :)

Hazimah said...

oppa : okay .. thanx . success selalu jugak :)

NurHazimah said...

fyra :baek .. terima kasih :)