tahun pertame BERSAMA awak .

Lame sangat da tak bagi tangan ni nak membebel kan .
sebenarnye malas gile .
dan tiade mase da sekarang .
*bajet macam aku da sambung study mane2 je . =.='

Hazimah celebrate befday awal tahun ni ..
gile awal hazimah rase .
21/4/2011 hazimah celebrate dgn buah hati .
tapi macam xseronok la kan awal sangat ?
nanti kena celebrate lagi la kan ? hagagaga :)(:
*kebetulan befday hazimah same waktu dengan final exam dye .

sebenarnye hazimah malas ler nak taip panjang.
Tampal picture dalam blog jela oke .
location : wetex parade (BR)

oke finee...~  hazimah dapat dr sumber xdiiktiraf .
memang hebat la kan ko skodeng dari atas .
siap amek bahan bukti la pulak kan . >.<
 Cukup pakej la kan . befday ade cake,ade coolblog dgn sweet BR .
hazimah dapat free BR tue .
*tipu je 
tofee je free , entah kenape dye bg free . 
cemburu x ? HAHA .. 
serius muke hazimah terkejut bile dapat free .
pelik la kan .=.='
buah hati hazimah kate mungkin sebab kami sweet couple .
jadi dapat ler free ..~
*sweet la sangat kan .. ~~ (PELIK LAGI)

SR tue memang hazimah da lame kootttt merengek nak makan .
gedik la kan mintak beli . :)(:
dapat jugak  . (~_^)



bahahaha .. O.o

pink jugak la kan pilihan untuk 2nd date ni .
memang suke sangat la !
sweet kan ? cepat cakap !!
eh , abaikan muke chomot aku bile tengah disuaapp..

How can i forget u when u always in my mind ,
How can I not want u when your all I want inside ,
How can I let u go when I can't see us apart ,
How can I not love u when u control my heart .

Dear , Thanx for everything .
I really love u damn much .. !

warning : maaf la entry kali ni aku memang try xbg gedik sangat .kunk aku kena hentam .
eeuww..~ blog ak pon korang nak hentam jugak ke ?
FB aku xtarok ape2 kan .
jadi xsuke dlm blog jugak, hazimah xterase hati la kodd .

*Hazimah cume nak share moment penting dalam hidup hazimah *




TERIMA KASIH . RAJIN LIKE DAN KOMEN TAW !

7 comments:

PEnSiL WArNa said...

jeles3..
tak sabar nk tggu birthday aku lak
huhu..
bestnyer..
tcngang bngang aku ngok ko kene suap
eah..tgn 2..huhu

NurHazimah said...

bahahaha ..
sabar turn daya xlame lagi da .
daya punye lagi dashat nnty celebrate . :)

PEnSiL WArNa said...

insyaallah..
lmbat lagi besday aku
hope umo hbgn tu pnjg
amin..

NurHazimah said...

insyallah de rezeki la .
amin ..
mudah mudahan . :)

Angeline Ng said...

AAiiksss!!! Sweet sweet sweet soo sweeet Zimah has grown up!! Wheewhit!!

Angeline Ng said...

AAiiksss!!! Sweet sweet sweet soo sweeet Zimah has grown up!! Wheewhit!!

NurHazimah said...

HAHA .. ^^, Thanx my sweetheart angeline :)