aku dengan diri aku sendiri .-.-'

baru aku perasan aku da lama tak sentuh blog kesayangan aku ni .

#akumalasrasanya .

Bulan ni memang aku sibuk teramat sangat.
satu-satu tugas aku buat .
satu-satu dugaan aku terima 
tugasan aku :
  • Final Exam . 
  • Malaysia University English Test (MUET) 
  • Kad Jemputan & Aturcara Majlis MPPPU 
aku buat kad meriah jemput orang sana sini dgn aturcara tapi aku x dapat hadir . 
masquerade theme pulak malam tue .
#sumpahfrustsangat !

sabar lah mungkin ada hikmah . kalau ade rezeki aku pergi majlis tue .
aku harap xde unsur-unsur memaksa aku . yang penting aku jalankan tanggungjawab dengan sempurna .

doakan aku , kertas sejarah jumaat ni . aku belum sentuh ape-ape lagi .
lepas ni aku rajinkan jari jemari aku update blog , 
kalau x blog aku ni mcm tali x bergantung pulak tengok . #sunyisepi .



TERIMA KASIH . RAJIN LIKE DAN KOMEN TAW !

3 comments:

saloma said...

lame aq tunggu ko update..gud luck tuk final exam n muet...doakan aq jgak..

NurHazimah said...

okay . terima kasih . :) ko pon sama gud luck .

PEnSiL WArNa said...

tau xpe . aku pon
lame tggu cite baru .
ape2 pon , all the best tuk paper2 kau k syg <3