# PART 1

selamat malam semua .


ehem .
aku baru balik dari JB .

secara jujurnya , hati aku sekerat je ade dekat sana .
tiada apa yang menarik ,aku cuma jalankan tugas aku . 
ambil tahu apa yang sepatutnya aktiviti dijalankan .
#kalauhatitakrelabeginilajadinya.

hari pertama aku da buat masalah da .
sama ada aku kurang jelas atau kurengg paham .
gerak pukul 9 ,jadi aku plan datang pukul 8.15.
rupanya membe aku da datang pukul 7.00 .
aku lagi sentap bila semua kate aku datang lambat .
#macamnaknangis.

Jadi gelojoh lagi gelabah .
pukul 8 aku datang , sumpah aku tiada mood langsung .
aku naik kelas , terus nangisss . #gembenglagi !
sebenarnya itu cara untuk meluahkan perasaan .

lepas tue , lepas tue .
terus sampai JB . 
menumpang di asrama smk teknik JB .
satu hari setengah dorm aku xde elektrik .
paham paham jelah . seksa sengsara rasanya .

Seterusnya destinasi utama di Jbt . Pelajaran Negeri Johor .(JPNJ)
dewan dekat tingkat enam , lif ade satu .
Dari asrama aku tue jalan kaki sampai bangunan JPNJ .
dah sampai bangunan tue marilah lenguhkan kaki menggunakan tangga yang setia menanti .
hah , paham paham la kan. ramai sangat .
jadi si 'tangga' pon melambai lambai aku suruh menggunakan dia sampai tingkat enam .
3 kali je aku dapat naek lif , itu pon sebab luck . =.='



muka owner masih segar dan selepas baru bangun tido . pfftt !

nota hati :
* disebabkan takut datang lewat , aku tertinggal barang barang sulit lagi rahsia . (+.+)
* mandi dalam gelap . tengah mandi ade lampu . legaaa (~~,)
* lepas tue takde balik elektrik. nasib malang semula .
* janganlah yakin kalau perkara tue tak benar .
* aku rasa bakteria nakal da mula bermain dengan anak tekak aku . tolonglah pergi sayang !
* nangis aku bersebab , bukan senang aku nak lupakan .TQ !
*gambar aku senyum macam mana pun , tetap nampak air muka tidak bahagia .





TERIMA KASIH . RAJIN LIKE DAN KOMEN TAW !

0 comments: