# PART 2 (ending)

hari yang aku tunggu tunggu .
rasa macam setahun tak jejak kat muar .
#rindu bantal busuk aku . hekhek .

mood aku tak berapa nak elok pagi tue .
mungkin kesihatan yang merundum ibarat buah durian yang tergolek jatuh.
kerana bakteria usik anak tekak aku .
#tak masal je !

peh . pagi tue senior kejut pagi .
aku muka cool tido sampai 6.15 pagi .
malas aku nak melayan .
aku siap mandi , senior da keluar .
baru nak pukul 7 , masuk 8.30 .
menimbulkan pelbagai persoalan rasanya .
#persetankan semua tue .

Sampai je motivasi BM .
makin berat mata aku nak tahan .
lama-lama tido terus .
maaf , anda tak bijak menarik perhatian saya .
dan dan tue jugak lah , majlis penutup .
jadi diumumkan ...
SMK Taman Daya pembentang terbaik .
tahniah ! ko memang hebat pon aku tengok .

alhamdulilah , lepas zohor aku bergerak ke Muar .
macam macam ubat (gula gula) aku beli untuk memperbetulkan anak tekak aku ni.
sampai sekarang masih tak elok .
hang ade cadangan tak ?

TAMAT . #aku malas nak tulis panjang sangat .

*****************

*minta maaf kalau senior tegur , minta tangkap gambar bersama . aku tak nak . hati aku bukan dekat JB . kesihatan aku tak berapa elok .
*aku nak sambung study ninh , minggu depan aku exam isnin sampai jumaat . #berkobar ni ! :)
*doakan aku . 
*sijil Kolokium belum berada di tangan aku lagi . aku harap janji tetap janji .



TERIMA KASIH . RAJIN LIKE DAN KOMEN TAW !

0 comments: